“Klanten blij maken is niet moeilijk, als je weet hoe het moet”
Bron: InFinance.nl -
27 januari 2023
“Vooral de klant voor de lange termijn binden zodat hij bij de volgende hypotheek weer terugkomt en hem ook helpen met andere producten, daar liggen echt nog (grote) kansen voor het advieskantoor”, vertellen Martine van der Horst en Sander de Lange van De Blije Klant Fabriek in een interview.
Martine van der Horst en Sander de Lange hadden los van elkaar al veel ervaring opgedaan binnen de branche. Toen ze zes jaar geleden voor het eerst samenwerkten, merkten ze iets bijzonders. Als het over klanten gaat, beginnen hun ogen te twinkelen. “Samen waren we echt in staat medewerkers en directie mee te nemen in het klantverhaal en te inspireren het echt goed te willen doen voor klanten. En dus stelden we onszelf de vraag, wat nu als we onze chemie en wat wij samen kunnen in een eigen bedrijf gaan doen? De Blije Klant Fabriek is het resultaat.”
Lees verder >>
Wil je dit nieuwsbericht verder delen?